Forum Guildowe gry World of Warcraft
Wklejam różne wypowiedzi :
1. Wasz cykl DPS ma wygladac tak
Shadow Word Pain ( Poprawiane kilka sekund przed skonczeniem )
Vampiric Touch ( Poprawiane kilka sekund przed skonczeniem )
Mind Blast
Shadow Word Death
Mind Fly
Mind Fly
Mind Blast
Mind Fly
Mind Fly
Mind Blast
Shadow Word Death
Macie grac tak i tylko TAK i nie inaczej
Macie 500-600 dps wiec gracie zle
Uzywajac tego cyklu osiagacie kolo 800-1000 DPS i outdpsujecie magow lockow itp
2. Sprecyzujmy te "kilka" sekund. Jak dla mnie wcześniej niż 1-2 sekundy przed końcem nie powinno się aplikować nowej (może, że sytuacja tego wymaga, co jest oczywiste), a najlepiej nauczyć się nakładać wtedy, kiedy akurat schodzi (da się tak).
Kiedy dot schodzi (czyt. "w momencie zejścia") zadaje ostatni tick, więc jeśli odpowiednio wymierzycie będzie to sporo dodatkowego dpsu, a przede wszystkim oszczędność many (tj. więcej dpsu za tę samą ilość many). W szczególności, że doty shadow priesta kosztują dość sporo.
Przydałoby się, abyście też wkleili swoje buildy, bo może coś tam też nie gra .
Ogólnie najlepszy [MOIM ZDANIEM] build to: http://www.wowhead.com/?t...hxZZxGxdMxohtVo
Kilka wyjaśnień:
* Czemu Spirit Tap a nie Blackout? Wiem, że akurat na Vashj BO się przydaje, ale ogólnie na raidzie BO jest niemile widziany. Czemu? Załóżmy, że Nin tankuje nagę, która robi cleave za 12k. I w tym momencie raid musi się przenieść na miejsce nagi, bo inaczej zginie. Więc Nin bierze nagę i zaczyna ją odprowadzać, a tu nagle BACH Blackout. I wipe raidu. Talenty NIEPRZEWIDYWALNE są najgorszymi z możliwych.
* Czemu 5/5 Shadow Focus? Shadow Priest w PvE potrzebuje sporo do hita (nie licząc talentu jest to 11-12%), aby osiągnąć cap 99% na bossach. Ten talent daje Wam "gratisowe" 5%, więc już z samych itemów potrzebujecie zaledwie 5-6%.
* Czemu Imp. Mind Blast tylko 2/5? Tyle w zupełności wystarcza. Mniej sekund wali trochę odpowiednią rotację. Zmniejszony cd o sekundę daje naprawdę efektywną rotację, więc zmniejszanie CD jest bezcelowe.
* Brak Imp Feara i Silence? To są talenty PvP, więc chyba nie trzeba pisać czemu ich nie powinno się uwzględniać. Fakt faktem, że przydaje się Silence, ale aby go "zdobyć" trzeba wydać 2 talenty, które nic nam nie dają. A Sielencować mogą też inne klasy.
* Czemu nie 3/3 Vampiric Embrance? Aby zmniejszyć generowany threat tego spella . Ogólnie nie używa się go podczas raidów, a trzeba wziąć, aby mieć Shadowform.
* Czemu nie Shadow Power 5/5? Gdyż shadow priest robi główny dps spellami, które NIE mogą critnąć, więc płacenie 5 talentów za 15% do crita do spelli, które są na cooldownie i które zabierają Ci hp jest imo bezcelowe. Talent na areny, nic więcej.
* Dodatkowo 3 talenty na oszczędzanie many (zmniejszony koszt shadow spelli, meditation (regen many podczas castingu) oraz zmniejszenie kosztu instant spelli o 10%).
Offline